Blåtunga

Detta är mitt fjärde bidrag, som också är mitt femte...

Jo, mitt fjärde till SZ men även ett tävlingsbidrag till Pysselpunkten.
Så, jag har följt skissen från SZ, men använt teknikkriterierna från Pysselpunkten (mönstrat papper i rubriken, minst tre remsor papper och använda band på någon kul sätt)
Plockade för första gången fram min symaskin till scrapping. Som synes på stygnen ute i "ramen", så lyckades inte alla stygnen att fästa ordentligt. Har ingen aning om varför?????????
Har även sytt runt remsorna, men det syns dåligt.
Blomman är alltså tre band som jag korsat och satt fast med en brad i mitten och sen en ute på varje "blad". Runt de som är på "bladen" har jag sedan trätt floss. Bara för att på något sätt runda till de annars ganska kantiga banden.

Blåtunga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback