Scrappat svartvitt

Känns som om det var ett tag sen jag var här inne. Har scrappat i ganska högt tempo på sistone, kanske för att jag känner att jag vill ta det lite lugnare på semestern. Här är i alla fall en bild som jag gjorde för ett tag sen och som jag bara inte kommit mig för att ladda upp än.

Scrappat svartvitt

Hade länge haft en plan på att scrappa helt i svart och vitt, men har inte kunnat genomföra det pga brist på papper. Med Pysselpunktens senaste månadspaket löste sig det problemet, men det kom även in en lite blå ton i det hela.
Har alltså sprängt 30 LO-strecken nu. Måste snart köpa nya plastfickor igen, fast det bara var 2 veckor sen... Det är så himla kul och jag har så mycket idéer. Alla är inte bra, men jag testar dem i alla fall. Bla har jag gjort en som bara några få förunnade kommer att få se... (de som har tillgång till mitt album). Vi talar inte mer om den...
Har också varit fullt upptagen med att hinna med alla swappar jag varit med i och få iväg de innan semestern. Gillar swappar. Kul sätt att få nya idéer och nya saker på.
Förra helgen inledde vi sommarlovet (för barnen, vår semester började den här helgen) med att åka till LEGOLAND i Danmark. SUPERKUL!!!!!!!!!!!!!!!!! Tyvärr bröt det ut vattenkoppor på de två äldsta 3 dagar innan, men vad ska man göra?!?!?!?! Vi åkte i alla fall, så ungefär nu borde halva Danmark ha det!
Igår, midsommardagen, bröt de ut på den minsta, men hon verkar vara ganska förskonad. Endast ca 15 koppor. Men, egentligen ganska skönt att det är avklarat på alla tre.
Midsommar... Känns lite jobbigt att tänka på att solen börjar vara mindre uppe nu. Innan man ens börjat semestern. Men, men...
Så, 6 veckor ska vi ha ihop i år, blandat semester och föräldradagar. En vecka sparar vi, eftersom jag och mannen ska till Mallis i september. Har ingenting bestämt, mer än greja på huset. Vi var ju på legoland och Mallis på gång, så det känns som vi inte riktigt har råd med så mycket mer.

Har jag sagt att Katie är på väg? Ska hämta henne på posten i morgon. Beställde henne (alltså ett QK-alfabete, Classic; UC, LC och sifrror) den 15/6 och redan 7 dagar senare fick jag avin att hon fanns på posten att hämta. Dock en liten överraskning, nämligen tull och momsavgift för att hämta ut paketet. Det hade jag ingen aning om, så det blev inte så billigt som jag trodde. Nåja, nu har jag det i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Sara

Den här var ju jättefin!! Vad du har utvecklats!! :-)
Själv har jag just lyckats ladda upp några LOs för första gången på hur länge som helst! Fattar inte hur du hinner!! kram på dig och hoppas ni får kul i em!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback