Tvättstugan

Idag har vi haft städ och röj dag. (jo, datorna kraschade inte, så jag är här som vanligt!)
Bla slängde vi lite gammla grejer som stod och tog plats i klädkammaren och tvättstugan. Som synes på bilden nedan är det nu ganska rent och snyggt. För er som inte vet, kan jag berätta att det i går var ett stort BERG med saker på denna bänk. Diskhon var dessutom mest blå, efter att ha tvättat målarpenslar där. Nu känns det stort (eller i alla fall större) när jag kommer in och inte behöver jag vara rädd att något ska ramla på mig!!! HiHiHi

Tvättstugan

Har scrappat idag, för första gången sen cybercropen förra veckan. Det har kliat lite i fingrarna, men jag har inte haft riktigt tid att sätta mig innan.
Gjorde SZ utmaningsskiss för den här veckan (foto kommer i morgon). Höll på hela dagen. Brukar aldrig jobba så, det brukar gå ganska snabbt. Men med den här fastnade jag direkt efter att jag beskurit fotona, kunde liksom inte se LO'n framför mig, vilket jag brukar göra. Så, det var bara att vänta och låta inspirationen komma, gå runt och göra annat, titta på fotona ibland tills bilden poppade upp. Det gjorde den tyvärr precis innan Morden i Midsommer, så jag fick göra halva före och halva efter. Därför har jag inte kunnat fota den än.

Nu är det dags för korsordslösning i sängen. Mycket effektivt om man som jag, har svårt att varva ner och slappna av.

God natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback