Scrapträff igår!!

Känns som jag har skrivit en sån rubrik förut.....HiHiHi

Nåja, lika trevligt som alltid! Lärt mig massor av nytt, igen. Har kommit på att min nya favroitteknik är att sandpappra kanterna på foton, vilket jag gjort på båda LO'na här nere.
Har också kommit på att jag BEHÖVER (!) en instant setter, så jag beställde en i går kväll, så fort jag kommit hem!

Tre alster fick jag ihop i går. Först ett tackkort till en snart 80 år gammal dam, som givit mig en present.

Tack Alice

Därefter en LO som jag ville skulle spegla titeln: BUSIG.

Busig

Sist gjorde jag en snabb LO, men jag tycker själv att den är SÅ HIMLA LÄCKER!!! Det är bara ett papper, 4 foton och några bokstäver, men i det här fallet räcker det.

I potatislandet

Ni som är här inne och tittar; kommentera gärna. Så länge kritiken är konstruktiv, vill jag höra både ris och ros. Och det gäller för alltid!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej svejs! Vad kul att jag hittade till din blogg! Vad mycket fint du har här, du är så duktig! Synd att jag inte kunnat vara med på de senaste träffarna, men jag hoppas jag kan vara med på nästa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback