Scrapträff idag!!

Om en och en halv timme ska jag köra. Även fast det bara är en vecka sen sist, så ser jag verkligen fram emot den!

Idag har jag beställt 5 dies från Lifetimemoments, passar på nu när det är rea. Så, jag har 7 paket som jag väntar på: 2 från USA, 2 från Pysselpunkten, ett klädpaket, en skrivare och ett med fotopapper. Jisses, vad min brevbärare kommer att få jobba!! Hade hoppats att månadspaketet skulle hinna komma till idag, men det gjorde det inte.

Igår var vi i husvagnen, över dagen bara. Badade och hade mysigt. För första gången badade Andrea i sjön. Jag har provat innan i år att doppa hennes fötter, men då har hon blivit jätteledsen. Igår var hela hon i och hon ville knappt gå upp!! Det var 25 grader i vattnet, så till och med jag tyckte det var helt OK. Tror ni jag hade kameran med mig då? Nej, den hade jag glömt... Skit också. Får helt enkelt åka i morgon igen och hoppas hon är lika villig att bada då också!!

Hör av mig i morgon, förhoppningsvis med bilder från dagens träff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback