Scrappat idag!

Hade massor av foton från Paulinas 3 års dag och tyckte att Scrappiz dubbelLO-skiss den här veckan skulle kunna passa, så jag har scrappat en dubbel! Hållit på hela dagen i omgångar. Mitt i (någonstans) gick vi ner till ån och badade. Så himla skönt i vattnet! Skulle kunna ha stannat hela dagen. Hur som helst, medan vi badade kom vår ena grannfru och det visade sig då att hennes man fyllde 30 idag och hon bjöd in oss till öppet hus. Alltså var jag ju tvungen att rusa hem och scrappa ett grattis-kort. Och, så här blev det:
30 år

Följde det jag kom ihåg av veckans kortskiss på SZ, eftersom jag hade mindre än en timme på mig att bli klar. (hade liksom inte tid att tänka själv...)

Efter ett par timmar hos grannen, kunde jag äntligen komma hem och slutföra min dubbel:

Födelsedag vänster
(vänster sida. Nu finns även en grön pil, som jag glömt och hittade när jag städade. Den sitter till vänster om cirkeln och är lite rundad den också. Som för att markera att man ska snurra cirkeln. Bakom finns text)

Födelsedag höger

(höger sida)


Notera att jag använt min nya skrivare (som kom igår) och skrivit texten i cirkeln. "Paketet" har jag gjort genom att klä in en bit chipboard.


Idén till rubrikens utformning har jag fått av AnnaG's DT LO hos Pysselpunkten den här månaden (I Love Broccoli). Tack Anna för inspirationen!


Hoppas på kommentarer av er! Vill så gärna höra vad som är bra och vad som är mindre bra med det jag gör. Hur ska jag annars utvecklas?!?!?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback