Cybercrop idag!

Eller, egentligen hela helgen. Men, igår höll vi på att städa i lekrummet, slängde gammalt trasigt, sorterade mm, så nu kan även Andrea vara där inne. Sen, på kvällen, satt vi ute med grannarna och drack en grogg och snackade strunt, så jag hann ingenting igår.

Idag däremot har det blivit 4 alster: Först en LO till en färdig skiss:

Gunga

Sen gjorde jag ett kort där man skulle använda Quickutz-dies:

QK-dies

Därefter gjorde jag ännu ett kort, efter en färdig skiss:

Hej på dig

Och sist men inte minst gjorde jag en LO till tekniktävlingen, där inga kanter fick vara raka. Är jättenöjd med bakgrunden, men skulle ha struntat i korten. Klippte fel och sen gick de inte att rädda.... (känns det som). Nej, kanterna är inte raka, har klippt med mönstersax.

Små grodorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback