Stor Scrapträff i Linköping!!!

Ta fram era almanackor och boka helgen 3-4 februari 2007!! Då får alla som vill komma till Linköping och träffas för att scrappa tillsammans. Från kl 10.00 på lördagen till kl 18.00 på söndagen tänkte vi hålla på.


Scrapperiet, Papp & Scrap och Pysselpassion ställer upp med sina butiker i samma hus som vi håller till! (John Bauer Gymnasiet, Linköping)


Det kommer att bli tävlingar, för både kortmakare och scrappare!


I priset ingår mat och fika:

Hela helgen: 400 kr

Lördagen: 250 kr

Söndagen: 200 kr


Vill du vara med??? Anmäl dig!!!


Anmälan sker i två steg: Först måste du betala in anmälningsavgiften på PG: 1082582-6 (Åsa Ekholm) Det är viktigt att du lämnar ditt namn i meddelanderutan.

Därefter går du in på sidan http://linkopingscrap.sajk.com och fyller i anmälningsformuläret där.


OBS!!!! Det är inbetalningen som räknas som anmälan!!


Sista anmälningsdag är 21 januari 2007!!


Annan viktig information (som vägbeskrivning mm) skickas separat till de som anmält sig.


Har du frågor? Maila oss på: [email protected]


Kommentarer
Postat av: Bea

Så! Då var man anmäld! :D Men jag lyckas inte mecka in bannern på scrapbloggen! Uäh :( Får klura vidare på det, annars hör jag av mig på msn ;-)

Postat av: grannen

Jag står på bibblan och kollar om det finns några vettiga böcker att låna. Passade på att kolla in vad grannen (20 m. ifrån) har för sig. Man får reda på mer från bloggen än utan. Tråkigt men sant. Snygga gardiner förresten. Jag har faktiskt också nya julgardiner, kom gärna in och glutta.

2006-12-12 @ 17:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback