Ni glömmer väl inte?!?!?!

Att anmäla er till den stora scrapträffen i Linköping 3-4 februari, i John Bauer Gymnasiets matsal.
Sista anmälningsdag är 21 januari. Om ni klickar på bannern (skylten) här ovan, så kommer ni direkt till en informationssida där det står hur man går till väga för att anmäla sig. Alla är välkomna!!

I morgon är det nyårsafton. Så snabbt det här året gick då. Jisses! Vi ska ha en lugn fira-med-familjen-dag. Vi är ju hemma hos mina svärföräldrar just nu och kommer inte att åka hem förrän på tisdag. Här är allt lugnt och skönt! Ett riktigt jullov med andra ord.

Saknar dock mina scrapsaker och tycker det är jobbigt att inte sitta vid min egen dator. Hoppas på två paket när jag kommer hem: min mobiltelefon och ett scrappaket.

Nu ska jag inte slösa pengar på modemet längre (hur klarar sig folk utan bredband???).
Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är oxå scrapsugen men dottern vill inte alls sova... Och jag som fyndat en massa roliga grejor hos Minelle idag och även installerat min nya scanner...*suckar lite* Får bli soffmys med familjen istället, och det är ju inte heller fel!
Hoppas ni får en mysig nyårsafton!
Kram på dig

Postat av: Annika K

Ville bara önska dig Gott Nytt År!

2006-12-31 @ 16:01:05
URL: http://www.sajk.com
Postat av: Bea

Hoppas att ni hade ett underbart nyår! Det hade vi i Sälen - och tro det eller ej - det fanns faktiskt SNÖ - så det blev en hel del busande, pulkåkande och snöbollskastning! Ett å annat skumpaglas slank väl ner också!! Nu ser jag sååå fram emot scrapträffen! Önskar att januari bara flyger iväg!
Kram!

2007-01-04 @ 10:36:45
URL: http://familjen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback