Jag har bestämt mig!!

Igår kväll började jag så smått att fundera på om jag eventuellt ska köpa en ny mobiltelefon. Vill gärna ha en vikbar. Så, nyss bestämde jag mig för vilken jag vill ha: en Samsung E-380. Som vanligt så är jag ju sån att om jag väl bestämt mig, så ska det helst redan ha hänt. Ett ganska högt "jag vill ha den nuuuu" rungade i huset. Får se om jag ens ids vänta på mellandagsrean. Tänk om den tar slut....

Hela dagen idag har jag städat och fejat, men det har inte känts så betungande som det gör ibland. Visserligen känns det i kroppen att jag i princip inte suttit ner på hela dagen, men det är ändå en bra känsla.

Igår shoppade jag dessutom klar (nästan) all julmat, så nu kan det bli jul vilken dag som helst. ÄLSKAR att bulla upp så hela kylen är full. Känner mig så husmorsaktig då. Ser verkligen fram emot den här sista veckan, med lite småplockande, mamma och pappa som kommer på torsdag och så en lugn jul. Har ingen stress i kroppen, bara en känsla av välmående. Allt är liksom klart, förutom det där sista att nissarna ska dekorera granen på natten innan julafton, sillen ska läggas in på fredag och skinkan ska göras på lördag. Men det är sånt jag så gärna gör så det känns inte jobbigt. Dessutom är ju mamma här och jag gillar att göra såna saker tillsammans.

Nu är det dags för kaffe.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hihi har du köpt en mobil ännu??Jag är precis likadan är det nåt jag vill ha så vill jag köpa det nuuu,medans fredrik helst ska gå runt i 25 olika butiker och jämföra olika saker hit och dit puh...hade jag haft råd hade det stått en fin ny fotoskrivare här nu men får vänta tills efter jul

Kram

Postat av: Camilla

Hihi har du köpt en mobil ännu??Jag är precis likadan är det nåt jag vill ha så vill jag köpa det nuuu,medans fredrik helst ska gå runt i 25 olika butiker och jämföra olika saker hit och dit puh...hade jag haft råd hade det stått en fin ny fotoskrivare här nu men får vänta tills efter jul

Kram

2006-12-18 @ 18:07:50
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback