Annandagjul idag!

Hoppas att alla har haft en fantastisk julhelg. Det har jag haft!
Hade ni varit snälla då? Fick ni några julklappar? Jag fick lite pengar, en ring, ett halsband, ett skärp, en BH, lakan, duk och ett MYCKET efterlängtat smyckeskrin!! Det är såå snyggt. Öppnar man locket är det ett lager högst upp med flera olika fack inkl ringställ. Under det är det sen 2 lådor med olika stora fack och under det ännu en låda + ett reseetui. Allt i "läder". Skitsnyggt och jag har som sagt väntat i flera år!!
Jo, jag fick en numpad till min dator (ett externt siffertangentbord, alltså). Eftersom min dator är bärbar, blir jag knäpp på att jag inte kan använda fingersättning när jag ska lägga in räkningar och så. Det tar ju minst dubbelt så lång tid att bara skriva med ett finger.

Idag är jag på stort shoppinghumör, men vet inte hur vi ska lösa det. Mamma och pappa åker hem idag, men jag vet inte riktigt när. Men jag skulle behöva ut, för Andrea behöver en ny jacka, då hennes andra gick sönder häromdagen.

I morgon sticker vi till Daniels föräldrar och beräknas inte vara tillbaka förrän den 2 januari. Nytt år!! Får se hur mycket tillgång till datorn jag får... Brukar dock stjäla några ögonblick varje dag.
Så, jag säger GOTT NYTT ÅR till er nu, ifall jag inte hinner höra av mig.

Kommentarer
Postat av: Linda

Sitter här på jobbet och kollar in vad du har haft för dig i Jul. Ha det så bra på nyårsafton, vi syns vi väll inte förrens nästa år. Jag fick faktiskt oxå en ring av min snälla make. Du ska se våran gran. Världens största gran har Anders köpt i år. Hugo har redan lyckats med att välta den 2 gånger. Det var det första han gjorde när han fick syn på granen på julafton. Sen var det dags igen igår, glassplitter överallt. Det var bara att sätta fast honom i stolen och börja damsuga. Torka upp allt j....a vatten som rann ut. Det är otroligt hur lite vtn kan bli så mkt när det rinner ut. Så nu har vi en megastor gran med halva kulor i, skitsnyggt! När var sista anmälningsdagen till scrapträffen? Jag vet ju inte om jag jobbar förrens i mitten av Januari. Nu kan jag inte scrapa någonting, för att våran jättegran står för HELA skrivbordet. Jag får väll göra LO i huvudet så länge. Ha´ det bra, nu ska jag åka och kissa en tant.

2006-12-26 @ 12:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback