Scrappat ett kort

Min mormor fyller år om några dagar och det är klart att hon ska få ett kort till sin födelsedag!! Har följt kortskissen på SZ för den här veckan.

Grattis mormor

Igår fyllde Andrea 1 år. Helt otroligt!!! Återigen har tiden satt rekord! (att det här året har gått så fort menar jag) Hon var lycklig när hon fick öppna paket!

Andrea öppnar paket

Snart har jag varit hemma det jag ska. Känns som det är slut, fast jag ju bara ska börja med att jobba 30%. Börjar jobba på "riktigt" efter jul. Men, kommer inte att jobba heltid, utan gå ner till 75%. Skulle aldrig med gott samvete kunna jobba heltid igen. Inte så länge barnen är små i alla fall. Det suger lite i magen att tänka på det. Att tiden går så fort. Att de snart inte är små längre. Att (som Bea säger) nästa gång jag är långledig, är när jag blir pensionär....

Nåja, ser fram emot scrapträff på tisdag. Den här gången blir vi dock dubbelt så många mot föregående gånger. Ska bli kul att träffa alla efter semestern.

Bye Bye för den här gången.


Kommentarer
Postat av: Nina

Vilket läckert kort! Så snyggt det var med de färgerna ihop! Lilla fén är ju så go, likaså lilla Andrea! Hon ser riktigt förväntansfull ut!

Men hav förtröstan, varje ålder är speciell för varje barn, hela livet! Man slutar ju aldrig att glädjas över dom (inte oroa sig heller) :-)
Ja, klart att du vet det, men visst är det fint att tänka på det, när man ser hur småbarnsåren fladdrar förbi...

Kram
Nina

2006-08-02 @ 12:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback