Pärm-barnens

Här har jag gjort tre pärmar till barnen: Mirandas är blå och vit, Paulinas är grön och svart, Anrea's är rosa.
Den som är Andrea's har jag gjort som ett DT-jobb åt
Minelle.

Mirandas har papper från Arctic Frog
Paulinas har papper från Rhonna Farrer
Andrea's har papper från K&Company

Pärm-barnens

De är 18X18 cm stora och tanken är att jag ska fylla dem med små anekdoter eller nått. Det ska i alla fall bli scrapping utan foton, det har jag bestämt. Tex bästa godnattvisan, bästa sagan eller så.


Kommentarer
Postat av: Bea

Jättefina pärmar! Kul idé - liftar nog den! Är alldeles för dålig på att hålla reda på sånt annars, men med roliga pärmar (eller kanske skrivbok - *sitter och spånar) så blir det ju roligare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback