Ni har väl inte missat...

...att det är en svensk scraptidning på gång? Jag har redan skrivit upp mig för prenumeration. Kolla SWE scrapbook för mer info.

Jag vill också passa på att göra reklam för att Minelle kommer att ha öppet hus lördagen den 9 september, mellan 12 - 18.


Idag trodde jag att vår hund försvunnit. Jag vet att jag släppte ut henne för morgonkissning, men jag minns inte att jag släppte in henne... Så, när jag kollar ut och konstaterar att hunden inte finns på tomten, då börjar mitt lilla roliga. Ropar, skramlar med mat, kollar inne, ropar ännu mer och ännu mer. När det gått en timme packar jag in alla barnen i bilen och vi kör runt i byn 2 varv i 10 km/h, med nervevade rutor och ropar. Kommer hem, konstaterar att hon inte kommit  hem, bestämmer mig för att ringa polisen, letar upp numret, går upp och hämtar papper med hennes id-nummer på och går ner igen för att ringa.
Då öppnar Paulina dörren till toaletten...
Och där hade hon varit hela tiden utan att säga ett ljud. Sabla hund att skrämmas!!!

Nu har jag skickat iväg min QK-tång, den jag hade dublett av. Sålt den för det jag ville ha för den, så jag är nöjd. Har nog bestämt mig (till 99% i alla fall) att jag ska köpa en Boss Cut också. Att ha hemma liksom. Bara ta med tången på träff. Bossen har ju sina fördelar, med stora dies, att den tar fler typer osv. Ja, det blir nog så.

Ska på vårt första DesignTeam-möte på tisdag. Det ska bli jättekul att träffas i det sammanhanget! Ser verkligen fram emot det!!
Sen är det bara 7 dagar tills jag och Daniel åker till Mallorca. Bara han och jag!! Barnen får stanna hemma, min mamma och mormor kommer hit och är barnvakt. Ska bli underbart!! En hel vecka ensamma! (Dessutom inga barn i sängen...;) ) 

Kommentarer
Postat av: Bea

Åhh nej jag är inte alls avis på en hel vecka utan barn... ;-)

Tack för senast - var som vanligt mycket trevligt. Skaffar du en Bosse har jag ytterligare än anledning (som att jag skulle behöva det...) att komma hem till dig :D

Postat av: Cissi

O jag väntar med spänning på min lilla tång som än inte har kommit :-) Den som väntar...Fin blogg har du också vännen!!
Kram Cissitångiz

2006-08-29 @ 11:53:52
URL: http://www.gripdesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback