Minelle's officiella blogg!!

Från och med nu har Minelle en egen blogg, där allt designteamet gör hamnar och även skisser för er mm. Bloggen hittar ni här.

Jag har gjort en DT-layout idag, där jag använt papper från K&Company. (eller i alla fall en del av mönstret ;) )
Första stegen

Tycker själv att denna blev fin! I verkligheten matchar det utklippta mönstret och Andrea's byxor mycket bättre!
Hur gör ni andra nu när det inte går så bra att fota utomhus alltid. Var tar ni era foton på Layouter? Och hur undviker ni blixtfläckar?

Idag har mannen varit och hämtat hem vår husvagn, för att ställas upp för vinterförvaring. Har sagt upp den sässongsplats vi hade, för vi känner att vi ändå inte har tid att vara där så mycket som vi tycker att priset kräver... Får se hur vi gör nästa sommar, om vi i stället drar iväg den någon annanstans, för en vecka eller så.

Faktiskt lite skönt att känna att hösten är på gång. Jag behöver i alla fall inte få dåligt samvete över att jag sitter inne och scrappar när det är 30 grader varmt ute... hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback