Mama Mia!!

Igår var en hektisk dag, som slutade fantastiskt bra!

Lämnade barnen på dagis kl halv 9.
Kl 9 åkte jag till stan för att träffa Elle halv 10. Det var jätteroligt att få mina första DT saker, men en klump i magen att inte kunna åka hem och hugga in i dem med det samma...

Kl 11 hämtade jag barnen på dagis, vi åt lunch, packade och kl 13.30 åkte vi till stan igen och hämtade Daniel på jobbet. Därefter åkte vi till mina svärföräldrar, som bor mellan Nyköping och Södertälje.
Lämnade barnen där och åkte till Stockholm för att se Mama Mia på Cirkus.

Jisses, så bra det var!! Trots att jag känt innan att det mest var ett problem, så blev det superbra till slut. Tjejen bredvid mig var härligt sjövild och diggade hejdlöst, så tempot i publiken var det inget fel på heller. Dessutom fullsatt...

Men, nu vill jag bara scrappa!! Jag har haft en idé ända sen jag var hos Elle igår... Kanske får ni snart se den!! Men, jag behöver jobba lite idag också, sen kan jag sätta mig!!

Ha det bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback