Lite mer om datorn...

Nu sitter jag vid min nya dator igen, men den här gången är den vid mitt scrapskrivbord!!! Daniel har idag fixat med nätverket, så nu har jag tillgång till internet även här nere, vilket var ett krav från min sida. Har 2 små rullhurtsar under skrivbordet och på den ena står min dator. Så, när jag inte vill ha den, rullar jag bara in det tillbaka under skrivbordet. Känns riktigt bra faktiskt!!
Vilken lyx det känns som att ha ett alldeles eget arbetsbord, med alla de tillbehör jag vill ha precis här.

Idag kom mitt månadspaket från Pysselpunkten + mina MM Flower foamstamps som jag beställde.

Bara 4 dagar kvar till Mallorca. Fattar det inte. Det kändes ju så avlägset när vi bokade resan och nu är vi helt plötsligt där. Ska bli skönt!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hehe - du föll för flower foamisarna ser jag :)Visst är det härligt med sin alldeles egna dator precis där man vill ha den - fast det kan vara förödande att ha den för nära scrapbordet ;-)(både för ekonomin och för scrappandet *hihi*)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback