Vinter, vänster

Detta är dagens bidrag (2 sidor). Bläddra gärna neråt, för jag har lagt in 7 bilder idag. 
Temat för dessa vintersidor är SILVER. Tycker att det blev ganska bra. Nu tror jag dessutom att jag är färdig med alla kort som innehåller vinter eller jul. Vill ju börja scrappa lite mer vårlika saker. 
Kommer att skicka in en beställning på nya kort i morgon, så när de kommer kan jag äntligen börja scrappa i 12x12. Ska bli mycket spännande. 

Idag fick jag en orderbekräftelse på min blåa QK!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoppas den kommer snart!!! Bestämde mig när jag körde hem från träffen i lördags, att jag inte kunde vänta mer. Ser det som en födelsedagspresent åt mig själv!
Beställde det enda alfabet som fanns på Scrap & Gift Corner (där jag beställde min QK) och det blev ett Katie Skinni mini. Nåja, de blir små, men då har jag åtminstone något att börja med.   

Vinter, vänster


Kommentarer
Postat av: Sara

Det känns lite jobbigt att börja jobba, men samtidigt ska det faktiskt bli lite skönt!
Vad kul att du beställt en QK!! Jag har sagt till min pappa att jag önskar mig det när jag fyller... Hoppas, hoppas jag får en!
Jag har scrappat lite grann på sistone, men jag har så dåligt med kort. Måste vänta tills jag får pengar så jag har råd att framkalla. Är så tråkigt när man har så lite att välja på tycker jag. Men jag var på Minelle idag och unnade mig lite nya papper, två pennor och en chalk. Så det blir nog lite kul att scrappa ikväll! :-D
Jag är också med på scrappiz men det är inte så ofta jag varit där... Tänkte jag skulle ge mig på nån swap nån gång när tid och ork finnes...
Hoppas vi kan ses och scrappa lite snart! Vore mysigt tycker jag!!

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback